niedziela, 8 stycznia 2017

Diabelski kurczak

Na dworze zimno, więc zabrałam się za gotowanie czegoś na rozgrzewkę. Dzisiaj pałki z kurczaka w sosie pomidorowym z czosnkiem, ostrą papryką i innymi dodatkami.





Składniki:

* 8 pałek z kurczaka
* puszka pomidorów z czosnkiem
* puszka fasoli
* mała puszka kukurydzy
* pół szkalnkizielonego groszku
* żółta papryka
* duża cebula
* łyżka oleju
* przyprawy: sól, ostra papryka, gałka muszkatołowa,majeranek,oregano, kurkuma i co kto lubi


Pałki z kurczaka  obieramy ze skóry, solimy i podsmażamy na łyżce oleju. Ja gotowałam sos w multicookerze, więc przełożyłam podsmażone pałki do misy.



Następnie na patelnię, na której smażyliśmy kurczaka dodajemy cebulę pokrojoną w piórka oraz paprykę pokrojoną w paseczki. Solimy i chwilę smażymy.

Dodajemy pomidory z puszki, podlewamy wodą, mieszamy i dodajemy do kurczaka.



Multicookera nastawiamy na duszenie około 1 godziny, aż kurczaczki będą miękkie. Następnie doprawiamy do smaku, dodajemy fasolę, groszek i kukurydzę. Ja podałam kurczaczki z kaszą bulgur.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drukuj